Повернутися до звичайного режиму

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №102 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Правила поведінки здобувачів освіти базуються на чинному законодавстві України, наказах та положеннях Міністерства освіти та науки України, органів місцевого самоврядування, Статуту ХЛ №102.

Статус здобувачів освіти як учасників освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти, їх права та обов’язки визначаються Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України.

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. ЛІЦЕЙ– територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, вибуховим та вогненебезпечним предметам і речовинам; алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам іншим одурманюючим речовинам та отрутам, газовим балончикам, гральним картам.

1.2. Здобувач освіти приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять. Діти, які прийшли після першого дзвінка, вважаються такими, що запізнилися.

1.3. Учні знаходяться на території закладу освіти до закінчення уроків згідно з розкладом. У разі необхідності учень може піти із закладу освіти з дозволу директора школи або виконуючого обов’язки директора за попереднім узгодженням з батьками здобувача освіти.

1.4. При вході в приміщення ліцею здобувачі освіти дотримуються правил ввічливості. Перевзуваються у змінне взуття, знімають верхній одяг, поводять себе тихо та спокійно.

1.5. У разі пропуску учбових занять здобувач освіти повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку(заяву) від батьків (або осіб, які їх замінюють) про причину відсутності на заняттях.

1.6. У закладі освіти здобувачі поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч. Здобувачі освіти та вчителі звертаються один до одного шанобливо.

1.7. Здобувачі освіти бережуть майно закладу освіти, дбають про чистоту та порядок на території ліцею.

1.8. Цькування, бійки, залякування, лихослов’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у ліцеїта за його межами.

ІI. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

2.1. Здобувачі освіти приходять в ліцей у бездоганно випраному та випрасуваному одязі.

2.2. Мають при собі чисте змінне взуття.

2.3. Мають охайний вигляд та класичну зачіску.

2.4. Яскраві прикраси та косметика використовуються здобувачами освіти тільки при проведенні позашкільних та позаурочних заходів.

2.5. На уроки фізичної культури та трудового навчання здобувачі освіти мають одяг та взуття, що відповідають правилам безпеки життєдіяльності під час навчальних занять.

ІІІ. ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИНА УРОЦІ

3.1. Після дзвоника здобувачі освіти займають свої місця за партами, готують все необхідне до уроку навчальне приладдя.

3.2. Здобувачі освіти вітають вчителя встаючи з-за парт.

3.3. Здобувачі освіти, які бажають відповісти чи задати питання - піднімають руку.

3.4. Під час уроку здобувачі освіти безпечно використовують навчальне та спортивне обладнання.

3.5. Після закінчення уроку здобувачі освіти спокійно встають, готуються до наступного уроку та виходять з класу.

ІV. ВИМОГИ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ КУЛЬТУРИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦІ

4.1. Здобувачі освіти охайно користуються підручниками.

4.2. Під час уроку на парті у здобувачів освіти знаходяться лише речі, які відповідають вимогам уроку.

4.3. Здобувачі освіти ведуть зошити чисто, охайно. Усі записи роблять чітко.

V.ПОВЕДІНКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ПЕРЕРВАХ

5.1. Під час перерви здобувачі освіти поводять себе тихо, висловлюють свої погляди , не зачіпаючи гідності та почуттів інших людей.

5.2. Піклуються про те, що їх оточує (навчальні кабінети, книги, меблі тощо).

5.3. Виявляють повагу до старших.

5.4. Піклуються про молодших.

5.5. Здобувачі освіти дотримуються санітарно-гігієнічних вимог.

5.6. Після вживання їжі у їдальні прибирають за собою брудний посуд, ставлять на місце стілець, дякують працівникам їдальні.

VI. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ

6.1. Здобувачі освіти самостійно виконують навчальні завдання, завдання поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей).

6.2. У разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей роблять посилання на джерела інформації.

6.3. Дотримуються норм законодавства про авторське право і суміжні права.

6.4. Надають достовірну інформацію про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.

Ці правила розповсюджуються на всіх здобувачів освіти ліцеюі є обов’язковими для виконання.

Кiлькiсть переглядiв: 388