«I Discover Myself With Games»

/Files/images/1.133.jpg/Files/images/1.134.png

У дослідженнях розвитку дитини та психології, як кажуть, гра істотно впливає на розвиток дитини та формування характеру. Гра в ігри - найкраща навчальна програма для дітей з питань соціального, фізичного та концептуального розвитку. Вони спілкуються з іншими дітьми, використовуючи матеріали та ігрові майданчики. Вони відчувають, думають, радіють і засмучуються в іграх. Діти навчаються життю з ігор. Гра дозволяє дітям засвоїти концепції спільної роботи, обміну, співпраці та демократичної участі. Вони набувають лідерства, дотримуючись правил, знають, як ділитися, ефективно використовуючи час, розумові навички та знайомлячись із власною культурою. Проект розроблений, щоб дати можливість учням вчитися, граючи та застосовуючи академічні знання у своєму житті для досягнення академічного та соціального успіху.

У проекті беруть участь 49 шкіл Європи.

Учні 5-6класівбули найактивнішими учасниками цього проекту: грали у різноманітні ігри (у дворі школи, в класних кімнатах, розумові та діджитальні ігри), складали вірши, співали, створювали театральні постанови та комікси. У лютому проведено День безпечного Інтернету.

12.08.2020 школа була відзначена нагородою QualityLabel


«Are We So Different?»

/Files/images/2.133.png

Основна мета проекту – дати можливість студентам розпізнавати різні культури та бути толерантними до них. Крім того, буде забезпечено розвиток навичок англійської мови, позитивне та ефективне використання технологій. Завдяки співпраці між партнерами в процесі проекту студенти матимуть можливість дізнатися про дитячі ігри, традиційні страви та культурні елементи різних культур.

Країни-учасниці: Греція, Італія, Туреччина, Україна, Румунія, Бельгія, Норвегія, Кіпр, Франція, Болгарія, Грузія, Арменія.

«Mother Earth, how can I help?»

/Files/images/3.133.png

Наша Планета – це наша Мати Земля, яку ми повинні плекати і захищати. Через недбалість людини Мати Земля страждає і кліматичні зміни можуть бачити всі. Не тільки уряди країн відповідальні за внесення змін... ми всі є відповідальними. Поведінка наших дітей може сприяти кращому поводженню. То чому б не зробити цю мету в наших класах? На основі нарису Хорхе Бергольо про нашу планету «Laudato Si» цей проект сподівається підвищити обізнаність учнів про власний вплив на природне середовище.

У проекті беруть участь вчителі та учні Португалії, України, Туреччини та Азербайджану.

Кiлькiсть переглядiв: 102